ثبت نام آنلاین مشترکین ADSL تمدید ADSL مشترکین Wireless نمایندگان

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟

قوانین و مقررات

تعاریف

شرکت : تعاونی پیشگامان توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جنوب دارای نمایندگی از شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات با مجوز (FCP) به شماره ۱۰۰-۹۴-۱۷
شبکه پیشگامان: شامل زیر ساخت و تجهیزات خطوط پر سرعت است که تحت مالکیت شرکت بوده و با نظارت وی اداره و نگهداری می شود .
سیم کشی ساختمان مصرف کننده ،خطوط تلفن ،زیر ساخت شبکه مخابراتی  کشور وتجهیزاتی که تحت مالکیت،اختیار یا نظارت شرکت نیست،جزء شبکه پیشگامان نمی باشد.
مصرف کننده : خريدار هر يک از سرويس های شرکت و نماینده : شخصیت حقوقی یا حقیقی منتخب و دارای مجوز از طرف پیشگامان جهت فروش خدمات در منطقه فعالیت.
دوره اشتراک : مدت زمان سرویس انتخابی مصرف کننده بر اساس تعرفه”پیشگامان”هزینه آن را پرداخت می نمایدوترافیک دوره: میزان حجم تبادل بسته های دریافتی مصرف کننده از شبکه شرکت.

قوانین

ماده ۱ : موضوع قرارداد :واگذاری سرویس اينترنت ADSLبر اساس نوع سرويس مشخص شده بوسيله مصرف کننده پس از امکان سنجی و تاییدیه به نشانی مشخص شده .
ماده ۲ : تعهدات مصرف کننده :
۱-۲-مسئولیت هر گونه دسترسی و استفاده خود و کاربران شبکه خود به سایت ها و استفاده از اینترنت را  بر عهده مصرف کننده خواهد بود .
۲-۲-اختلالات ناشی از تغییراتی که مصرف کننده در شبکه یا تجهیزات خود بوجود می آورد و نیاز به کارشناس حضوری دارد ، شامل هزینه می گردد .
۳-۲- امنیت شبکه ، نام کاربری و رمز عبور سرویس بعهده مصرف کننده است و موظف است  نسبت به تغییر رمز ورودی سرویس ADSLخود درطبق موارد امنیتی اقدام نماید .
ماده ۳ : تعهدات شرکت :
۱-۳- شرکت متعهد است که ارتباط با اینترنت را در  درگاه خروجی مودم تحویل مصرف کننده نماید.
۲-۳- شرکت خدمات پشتیبانی فنی تلفنی در موضوع استفاده از خطوط پرسرعت داده ها به مصرف کننده را بصورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته تعهد می کند .
تبصره : چنانچه مصرف کننده از تجهیزاتی استفاده کند که مورد تائید فنی شرکت نباشد ، شرکت مختار است از ارائه خدمات پشتیبانی فنی خودداری کند .
۳-۳- شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به ارایه سرویس در صورت مشکلات پیش آمده از طرف مخابرات اعم از قطع خط مصرف کننده ، عملیات کابل بر گردان ، تبدیل شدن خط تلفن به حالت  PCM  یا فیبر نوری و غیره و همچنین بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های شرکت مخابرات ایران و سایر شرکتهای مخابراتی وابسته و غیره و یا اختلال در اینترنت جهانی را نخواهد داشت .
۴-۳-  شرکت برقراری موضوع قرارداد را بدون احتساب مشکلات ناشی از سخت افزار و نرم افزار های رایانه مصرف کننده و همچنین اشکالات ناشی از شرکت مخابرات به میزان ۹۵% تضمین می نماید .
۵-۳-  شرکت متعهد است در صورتی که اختلال و قطعی به وجود آمده مربوط به شبکه پیشگامان و در حیطه مسئولیت شرکت باشد مطابق با ضوابط و چارچوب موافقت نامه های سطح خدمات ( SLA ) سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی ( بند ۸ – ۳ ) اقدام به جبران قطعی ها نماید .
۶-۳-  ضریب دسترسی ، مشخص کننده حداکثر میزان دسترسی مشتری به خدمت های ارائه شده روی بستر ADSL  شبکه پیشگامان بوده و با توجه به پارامترهای مندرج در موافقتنامه سطح خدمات تعیین گردیده است.
ضریب A : میزان تلفات بسته PLR-  ، بیان کننده میانگین گم شدن یا از دست رفتن بسته های IPدر طول شبکه پیشگامان و برابر با ۱۰% می باشد.
ضریب B : تاخیر یا Latency- ، متوسط زمانی است که طول می کشد تا یک بسته از پورت دسترسی مشتری تا نقطه انتهایی شبکه پیشگامان رسیده و برابر با ۲۰۰ میلی ثانیه می باشد.
ماده ۴ : شرایط پشتیبانی تلفنی : مصرف کننده متعهد می گردد در زمان بروز مشکل فنی ، تنها با شماره ۳۱۴۳۳ ، داخلی پشتیبانی فنی تماس گرفته و طرح مشکل نمایدو عیب یابی مودم های وایرلس بصورت تلفنی  ، تنها بر روی پورت LANمودم امکان پذیر است .

ماده ۵ : شرایط فسخ ، قطع و تمدید قرارداد :
۱-۵- چنانچه هر یک از طرفین به تعهدات خود در این قرارداد عمل ننماید ، طرف مقابل می تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید .
۲-۵-در صورت خاتمه دوره اشتراک ، ادامه سرویس مصرف کننده مشروط به تمدید اشتراک خواهد بود .
۳-۵-با پرداخت حق اشتراک ، این قرارداد خود به خود برای دوره ایی که حق اشتراک آن پرداخت شده تمدید می گردد .
۴-۵- وجوه پرداختی برای خدمات اضافه بر موضوع قرارداد ، غیرقابل استرداد می باشد .
۵-۵- چنانچه مصرف کننده به هر یک از تعهدات خود عمل ننماید، شرکت مجاز به فسخ قرارداد و قطع ارتباط مربوطه از طریق مخابرات خواهد بود . بدیهی است در اینصورت مبلغ باقیمانده حق اشتراک مسترد نخواهد شد و مصرف کننده ملزم به جبران هر نوع خسارت وارده خواهد بود .

بالا